مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-21سياسي

تشکیل 45 تشکل تعاونی در سه پایاب استان اردبیل 


مدیر سازمان تعاون روستایی استان اردبیل گفت: تاکنون 45 تشکل تعاونی با همراهی روستاییان و عشایر در پایاب سه سد استان اردبیل شکل گرفته است.

- ایسنا/اردبیل مدیر سازمان تعاون روستایی استان اردبیل گفت: تاکنون 45 تشکل تعاونی با همراهی روستاییان و عشایر در پایاب سه سد استان اردبیل شکل گرفته است.

حمید صولت 31 خرداد در جریان بازدید از پایاب سد خداآفرین در پارس آباد اظهار کرد: نظام بهره برداری پایاب سد خداآفرین و همچنین سد احمدبیگلو و عمارت با محوریت سازمان تعاون روستایی تدوین و تهیه شده و مراحل تشکیل تعاونی ها نیز در حال انجام است.

وی به سه نظام بهره برداری در این سه پایاب سد مهم استان اشاره کرد و گفت: شرکت تعاونی تولید روستایی همچنین شرکت سهامی زراعی و تشکیل کشت و صنعت های کوچک از جمله رویکردهای تعریف شده به عنوان نظام بهره برداری در این سه سد است که ما تلاش می کنیم تا در این سه قالب 68 تشکیل را که با همراهی روستاییان و عشایر انجام می شود، راه اندازی کنیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اردبیل از ارائه مدارک و مستندات برای شکل گیری این تعاونی ها خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 45 تشکل در قالب تعاونی تولید روستایی با اراضی تحت پوشش 28 هزار هکتاری به انجام رسیده که 11 هزار هکتار اراضی ملی مرتعی و 17 هزار هکتار اراضی زراعی را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 45 تشکل تعاونی در سه پایاب استان اردبیل 

تشکیل 45 تشکل تعاونی در سه پایاب استان اردبیل